Tänapäeval on kinnisvarahaldusettevõtte vahetamine sujuvam ja kiirem kui kunagi varem. Uued digilahendused ja selged seadusandlikud juhised on oluliselt lihtsustanud kogu protsessi, muutes selle vähem koormavaks nii korteriühistule kui ka selle juhatusele. Kogu vahetusprotsess võtab aega alla nädala ning korteriühistu juhatuse esimehe roll piirdub enamasti vajalike dokumentide allkirjastamisega.
Sageli lükkavad korteriühistute juhatuse liikmed seda otsust edasi, kartes, et vahetusprotsess on keeruline ja täis ebamugavaid olukordi. Tegelikkuses on haldusettevõtte vahetamine täna lihtne ja kiire protsess, mis ei nõua juhatuselt palju pingutust.
Korteriühistute juhatuse liikmed, kellel puudub varasem kogemus haldusettevõtte vahetamisega või kellel on varasemalt olnud halb kogemus, võivad tunda end ebakindlalt mitmel põhjusel. Ollakse arvamusel, et nad peavad ise kogu keerulise ja aeganõudva protsessi läbi viima, samas võib-olla varasemalt kokku puututud ka erinevate raskustega, mis muudab ettevaatlikuks. Näiteks võib varasem negatiivne kogemus hõlmata keerulisi läbirääkimisi endise haldusettevõttega, raskusi vajalike dokumentide kättesaamisel või probleeme lepingutingimuste lõpetamisel. Sellised kogemused võivad tekitada kartuse, et sama võib juhtuda ka uuesti, mistõttu lükatakse otsus haldusettevõtte vahetamiseks edasi.
“Ebamugav suhtlus praeguse haldusettevõttega: Hirm, et lepingut lõpetades tuleb seista silmitsi küsimuste ja isegi vastuseisuga, võib tunduda heidutav.
Dokumentatsiooni kättesaamise probleemid: Kardetakse, et endise haldusettevõttega tuleb vaielda, et saada kätte kõik vajalikud dokumendid.
Aeganõudev protsess: Paljud juhatuse liikmed usuvad ekslikult, et kogu protsess võtab palju aega ja nõuab hulgaliselt paberimajandust.”
Tõepoolest, kui hakata ise selle vahetusega tegelema, võib kokku puutuda keeruliste olukordadega. Lepingute lõpetamine, dokumentatsiooni kogumine ja suhtlus endise haldusettevõttega võivad tunduda heidutavad ja tekitada lisastressi. Kuid ei ole mingit vajadust sellega ise tegeleda – uus haldusettevõte teeb selle töö volituse alusel teie eest ära. Täna on võimalik korraldada haldusettevõtte vahetus nii, et kogu protsessi viib läbi uus haldusettevõte, kes võtab vastutuse kõigi vajalike toimingute eest. See tähendab, et juhatus võib keskenduda olulistele otsustele, jättes kogu vahetusprotsessi korraldamise spetsialistide hooleks.
Tegelikkuses on haldusettevõtte vahetamine lihtsam kui kunagi varem. Protsess on piltlikult öeldes sarnane “mobiilioperaatori vahetamisega”, kus uue operaatori esindajad teevad kõik vajaliku kliendi eest ära ning kliendile jääb üle vaid allkirjastada vajalikud dokumendid.
Korteriühistu haldusettevõtte vahetus ei pea olema keeruline ja stressirohke protsess. Kuigi juhatuse liikmed võivad karta võimalikke raskusi, ei ole vajadust ise nende probleemidega tegeleda. Uus haldusettevõte saab kogu vahetusprotsessi teie eest ära teha, tagades sujuva ja kiire ülemineku. Teie ülesandeks jääb vaid nõusoleku andmine ja volituse allkirjastamine – ülejäänu eest hoolitseb juba uus halduspartner.
Loe lähemalt ka: Kummutame müüte – kinnisvarahaldusettevõtte vahetamine 2 päevaga
Kui teie korteriühistu vajab usaldusväärset halduspartnerit, on Castro kinnisvarahaldus valmis teid teenindama. Võtke meiega ühendust, et arutada teie korteriühistu vajadusi ja leida parim lahendus ühistu haldamiseks.
Vaata meie teenuseid SIIT